Cum se izolează și se ventilează mansardele cu pereți în genunchi

Aveți plafoane înclinate la ultimul etaj? Aveți o cameră bonus deasupra garajului în casa dvs. mai nouă? Există pereți mici de 4-6′ sub tavanul înclinat cu o ușă către o zonă de depozitare?

Atunci tu, prietene, ai pereți de genunchi. Casa ta ar putea avea 2 etaje, sau ar putea avea 3. Poți să o numești Cape Cod, Bungalow, cameră bonus sau oricare dintr-un număr de nume diferite.

Ce au în comun toate aceste nume este faptul că a fost o vară fierbinte, iar acea cameră sau acele camere au fost inconfortabil de calde. Este în regulă, totuși, pentru că vor fi reci peste câteva luni. Evident, nu este în regulă, altfel nu ați fi citit acest lucru.

Am deținut o casă Cape Cod în Cleveland Heights (foto sus) la începutul carierei mele de tip home performance. Ca și tine, mă întrebam cum naiba să izolez prostia aia. Am fost destul de norocos să merg la cursuri de formare din partea Programului de asistență pentru încălzirea locuințelor cu venituri mici din Ohio (HWAP); m-au învățat o tonă și mi-au răspuns la întrebări. Metoda mea este adaptată după metoda lor.

Probabil că și dumneavoastră aveți câteva întrebări:

a. Unde ar trebui să pun izolația, pe acoperiș sau pe perete?

b. Cineva mi-a spus că ar trebui să etanșez cu aer, ce înseamnă asta?

c. Un alt prieten mi-a spus că trebuie să ventilez podul, cum fac asta și ce înseamnă?

Nu vă temeți, totul va deveni clar. Dacă nu, citiți din nou… (glumesc!) În realitate, probabil că mă veți hărțui în comentarii.

Basta cu pălăvrăgeala, treceți la treabă!

În primul rând, haideți să învățăm puțină teorie pentru casa dvs. și pereții de genunchi.

Pereții de genunchi scurg căldura în (cel puțin) 2 moduri:

1. Prin perete. Aceasta este partea evidentă, mai ales dacă nu există izolație în ele.

2. Prin grinda de podea. Podeaua încăperii cu perete de genunchi este de obicei conectată la mansardă. Acest lucru înseamnă că căldura (în special aerul) de la etajul de dedesubt curge direct în pod.

Știi ce? Acest lucru este derutant. Ce zici de o imagine? Ele valorează cel puțin o mie de cuvinte, nu? Această diagramă este cum ar arăta casa ta din lateral dacă ai desprinde peretele. Studiați-o pentru un minut și familiarizați-vă cu termenii. De asemenea, verificați fluxurile de căldură. Căldura se ridică și în podul de sus, eu mă concentrez pe pereții de genunchi. Această diagramă este configurată pentru iarnă, vara funcționează exact invers.

Este surprinzător cât de multe mansarde arată exact ca aceasta, fără ventilație sau izolație deloc. Altele au câțiva centimetri de izolație pe undeva. Joncțiunea cheie este chiar sub pereții de genunchi, în grinda de podea. Aceste zone au fost responsabile pentru până la 56% din scurgerile de aer reale pe care le-am reparat. Da, asta înseamnă peste 1/2 din scurgerile de aer din întreaga casă. Dacă faceți un singur lucru în podurile cu pereți de genunchi, etanșați aceste găuri. (Dezvăluirea bunului simț, rezultatele dvs. pot varia. Unele case înregistrează doar mici îmbunătățiri în ceea ce privește scurgerile de aer atunci când sigilează aceste zone.)

Acum, o notă despre materialele pentru izolarea peretelui de genunchi propriu-zis. Există la fel de multe moduri de a o face ca și oameni care o fac. Una dintre cele mai bune metode este placa de spumă rigidă cu îmbinări etanșate peste izolația din peretele de genunchi. Acest lucru nu este foarte ușor în cele mai multe dintre casele mai vechi la care lucrăm, deoarece trapele și podurile sunt prea mici pentru a trece placa de spumă rigidă.

Preferăm o versiune perforată a izolației reflectorizante Solar Guard, fabricată local, cunoscută și sub numele de barieră radiantă, astfel încât să nu creăm o dublă barieră de vapori. Aceasta oferă o valoare R totală de R-17 (R-13 fibră de sticlă plus R-4 pentru Solar Guard.)

Oriceori schimbăm Solar Guard cu role de fibră de sticlă R-30, ceea ce oferă o valoare R totală de R-43. R-30 va cădea dacă nu îl susținem, plus că este vulnerabil la convecție, așa că îl acoperim cu folie de casă, care este o barieră de aer, dar nu o barieră de vapori.

Secțiune bonus: Dacă încercați acest lucru singur, NU folosiți plastic sau veți provoca probleme cu apa. Plăcile de spumă, dacă nu sunt foarte bine etanșate, pot, de asemenea, cauza probleme. O învelitoare de casă precum Tyvek sau o barieră radiantă perforată (cu găuri înțepătoare) sunt acoperiri bune pentru fibra de sticlă în pereții de genunchi. Nu folosiți barierele radiante obișnuite vândute la Home Depot și Lowe’s, acestea nu sunt perforate. Cheia este că orice material pe care îl folosiți trebuie să permită trecerea vaporilor de apă prin el. (Mă voi ocupa mai pe larg de barierele duble de vapori într-o altă postare.)

Să aruncăm o privire la o diagramă a unei lucrări de finisare a unui perete de genunchi de la Energy Smart Home Performance.

Wow, sunt o mulțime de lucruri noi acolo!

Insolație & Etanșare la aer

a. Pereții de genunchi au în ei rulouri din fibră de sticlă R-13 (numite și bătături), acoperite cu izolație reflectorizantă capsată. Eu numesc acest lucru „folie de staniol pe steroizi”, pentru că asta este. Scopul principal al acestui material este acela de a etanșa batalurile din fibră de sticlă. Dacă batoanele sunt chiar și la 1/4″ distanță de perete, au o valoare R efectivă de 0, deoarece aerul circulă în spatele lor. De asemenea, fibra de sticlă are performanțe slabe atunci când partea „pufoasă” este vizibilă, pierzând până la 1/2 din valoarea sa R din cauza convecției. Consultați acest studiu realizat de Oak Ridge National Laboratory. Bariera radiantă adaugă, de asemenea, o mică valoare R și reflectă 97% din energia radiantă care o atinge. Cea mai mare parte a căldurii din pod în timpul verii este energia radiantă, așa că izolațiile reflectorizante se potrivesc bine pentru această aplicație, după umila mea părere.

b. Grinzile de podea sunt etanșate la aer sub pereții de genunchi. Mă întreb cum arată asta? Iată.

Ceea albă este fibră de sticlă cu față de vinil pentru a umple cea mai mare parte a găurii cu izolație din spumă Fireblock în jurul ei. Bonus adăugat, podeaua acestui perete de genunchi s-a scurs și ea, așa că există o linie de spumă chiar deasupra grinzii de podea. Am redus scurgerile de aer cu aproape 50% la această casă din Shaker Heights, fără să izolăm pereții.

c. Izolație suflată în peretele de genunchi și în podurile superioare. Preferăm celuloza, dar uneori folosim și fibră de sticlă. Recomand sugestia Departamentului de Energie pentru zonele climatice de R-49 până la R-60. De fapt, deoarece pantele conțin atât de puțină izolație, voi oferi uneori o opțiune pentru R-70 sau R-80 pentru a ajuta la echilibrarea R-23 maxim care se potrivește în pante. (Dezvăluire completă, am aproximativ R-80 în mansarda mea actuală, așa că am băut Kool Aid, dar cunosc un tip care o va face ieftin.)

Ventilație

Ca orice în viață, aveți nevoie de o ușă de „intrare” și una de „ieșire”. În timp ce casa trebuie să fie etanșă, mansarda trebuie să respire pentru a permite excesului de căldură și umiditate să iasă din casă. Consultați pagina noastră de ventilație pentru mai multe informații.

Ventilizarea mansardelor cu pereți în genunchi este o provocare. Într-o lume ideală, instalăm orificii de aerisire de tip soffit ca prize, ne asigurăm că pantele pot respira cu ajutorul unor deflectoare de ventilație și evacuăm prin intermediul unei guri de aerisire de creastă. Gurile de aerisire de acoperiș de școală veche (care arată ca niște dreptunghiuri pe acoperiș) funcționează și ele destul de bine.

Câteodată, însă, nu există soffite. În schimb, vom instala orificii de aerisire a frontonului pentru a asigura ventilația de admisie.

Alteori, nu putem intra în podul de sus, sau nu există unul pentru că panta merge până la vârf. În aceste cazuri, urmăm de obicei protocolul HWAP și le împachetăm dens cu izolație, deoarece nu putem fi siguri că deflectoarele de ventilație vor asigura o ventilație continuă într-o cavitate oarbă. Atunci când se întâmplă acest lucru, îmi place, de asemenea, să folosesc ventilatoare de aerisire a frontonului pentru a mă asigura că mansardele cu pereți în genunchi primesc într-adevăr un flux de aer, în special vara, când aceste mansarde pot ajunge la 150 de grade. Garniturile de aerisire a frontonului, de sine stătător, nu au un flux de aer prea mare. (Există dezacorduri cu privire la tot ceea ce este menționat în acest paragraf în cadrul comunității științifice din domeniul construcțiilor. Totuși, există multe dezacorduri în cadrul comunității de științe ale construcțiilor.)

Atunci, acesta este manualul de bază despre cum să izolați, să etanșați aerul și să ventilați mansardele cu pereți în genunchi. Sunt sigur că mai sunt și alte întrebări, așa că vă rog să lăsați orice întrebări sau comentarii mai jos.

Însetat de mai multe detalii?

Lucrăm la o carte electronică cu mult mai multe informații, inclusiv:

– Cum să vă diagnosticați casa

– Instrucțiuni de bricolaj

– Descrieri complete ale acestei metode și ale celeilalte metode de izolare și ventilare a pereților genunchiului, numită „redefinire”.’

– Prețuri atât pentru materialele DIY, cât și pentru opțiunile contractorului

Înscrieți-vă aici pentru a afla când se lansează, data noastră țintă este 1 martie!

Bună postare, Nate. Ultimul Cape Cod pe care l-am făcut am tăiat prin pereții de genunchi și am agățat spumă rigidă pe partea de jos a căpriorilor. Apoi am urcat în podul superior și am împachetat dens fiecare cavitate de sus. După ce am făcut asta, am suflat 15″ de celuloză în restul mansardei. Ce muncă, dar proprietarii au observat rezultate imediate.
Ce părere aveți despre păstrarea întregii izolații în planul căpriorilor și renunțarea cu totul la pereții de genunchi, transformând efectiv zonele de depozitare în spații condiționate?

Posted @ Friday, August 24, 2012 3:43 PM by Jeff Kochis [email protected]

Jeff, Metoda ta ar trebui să funcționeze bine. Concernul cu plăci de spumă este o cale greu de parcurs, dar eficientă. Felicitări pentru că ai făcut-o! Preocuparea mea este întotdeauna ventilația. Lui Joe Lstiburek nu-i plac acoperișurile cu împachetare densă, dar Ohio HWAP a făcut-o timp de 30 de ani.
În ceea ce privește transformarea pereților de genunchi în spațiu condiționat, atâta timp cât obțineți ventilație și o valoare R adecvată de cel puțin R-49, eu zic să o faceți. Am făcut-o într-o casă, dar clientul nu a fost atât de mulțumit pe cât mi-aș fi dorit (bineînțeles că a fost un pic mai dură decât majoritatea clienților.)

Posted @ Friday, August 24, 2012 5:28 PM by Nathaniel Adams [email protected]

Mi-a plăcut articolul, dar nu aș fi de acord (și ați spus că mulți ar fi) cu ventilarea electrică a spațiului. Fizica ar duce aproape întotdeauna la extragerea aerului din spațiul condiționat (presiune înaltă -> presiune joasă)+ electricitate pentru a acționa ventilatorul. În Georgia, codul nu mai permite ventilatoarele electrice decât dacă sunt alimentate cu energie solară, iar acest lucru este pur și simplu pentru a avantaja acei producători, nu pentru că ar avea sens. Bun articol, mi-a plăcut.

Posted @ Wednesday, August 29, 2012 8:17 AM by Danny Orlando [email protected]

Mulțumesc pentru comentariu, Danny! Sunt de acord cu tine în ceea ce privește ventilatoarele de putere, aceasta este singura mea excepție. 2 orificii de aerisire pe frontispiciu de o parte și de alta a unui pod cu pereți în genunchi, fără altă ventilație, pur și simplu nu curge foarte bine. Orice gânduri cu privire la o soluție diferită sunt apreciate!

Postat @ Wednesday, August 29, 2012 9:06 AM de Nathaniel Adams [email protected]

Nate – excelent articol. În ceea ce privește ideea de aerisire alimentată, dacă aveți o aerisire de fronton alimentată și zona de aerisire de intrare necesară, atunci ar trebui să puteți „echilibra” spațiul de la mansardă și să nu creați o presiune negativă asupra spațiului climatizat – nu?
O altă întrebare pe care o am este unde anume puneți Solarguard – între gips-carton și izolație sau în exteriorul izolației (cu fața spre mansarda spațiului de genunchi)?

Posted @ Saturday, December 29, 2012 7:34 PM by Bob Y. [email protected]

Bob, ai dreptate, instalez un ventilator doar dacă există o grilă de aerisire a frontonului opusă din care să trag aerul de admisie. Ideea este de a asigura mișcarea aerului atunci când gurile de aerisire de pe streașină și ventilarea secțiunii înclinate nu sunt o opțiune. Fără un pic de ajutor, două guri de aerisire pe fiecare parte a unui pod cu pereți în genunchi nu vor mișca prea mult aer.
Dacă facem o treabă bună de etanșare la aer (nu vom fi niciodată perfecți, bineînțeles), nu ar trebui să tragem mult aer din casă, doar de la aerisirea frontonului opus. Poate că e nevoie de o altă postare care să explice mai bine!
Solar Guard trece peste izolația de pe partea mansardei. Acest lucru permite ca cel puțin jumătate din izolația reflectorizantă să își facă treaba, deoarece este nevoie de un spațiu de aer de 1″ sau mai mare pe fiecare parte pentru a fi o barieră radiantă și pentru a oferi o anumită valoare R. (Da, știu că valoarea R a barierei radiante este controversată.)
Tocmai am aflat o nouă metodă pe care o încercăm, punând fibră de sticlă R-30 pe orizontală pe pereții genunchiului și acoperind-o cu folie de casă. O să vină în timp un post despre asta.
Mulțumesc pentru lectură!

Postat @ Saturday, December 29, 2012 8:56 PM de Nate Adams [email protected]

Aceasta este o informație excelentă! Sunt în mijlocul izolării peretelui de genunchi din Cape-ul meu, și eu modul în care a fost construit există o gaură imensă în podea chiar sub o parte a peretelui de genunchi care măsoară 15″ x 24″. Este chiar deasupra băii de la primul etaj și a spălătoriei.
Au prelungit, de asemenea, pardoseala în spațiul de la mansardă cu câțiva metri (pentru un mers mai ușor poate.)
În acest caz, blocajul trebuie să fie direct sub peretele de genunchi?
Întrebarea este că, dacă aduc această gaură în interiorul spațiului condiționat, presupun că nu trebuie să o etanșez. Dar, dacă o las în afara spațiului condiționat, atunci trebuie să o etanșez.
Ce să fac?

Posted @ Tuesday, February 12, 2013 7:46 AM by Alex Jones [email protected]

Alex, poți decide dacă să pui acea gaură de 15″ x 24″ în interiorul sau în afara limitei termice. Eu aș înclina spre interior pentru a putea trece o conductă prin ea, pentru că la etajul doi se pare că niciodată nu ai suficient aer condiționat.
Dacă o pui în interiorul limitei termice, trebuie să o etanșeizezi și să o izolezi față de interiorul casei.
În ceea ce privește podeaua de depozitare, puteți să etanșați cu aer sub ea, dar asigurați-vă că puneți mai întâi izolație sub podea – trebuie să fie izolată. De asemenea, dacă există fisuri în podeaua de depozitare, acestea trebuie să fie sigilate cu spumă sau mastic.
Ou, puteți să trageți câteva scânduri din podea și să etanșați direct sub peretele de genunchi, care este probabil cea mai bună opțiune generală. Sper că vă ajută! Mult noroc cu proiectul dvs.!

Postat @ Tuesday, February 12, 2013 9:23 AM de Nate Adams [email protected]

Nate, mulțumesc pentru răspuns.
Iată o altă problemă. Acest perete de genunchi se întinde pe toată lungimea laturii nordice a casei.
Am sigilat grinzile pe 2/3 din el, dar când am ajuns la ultima treime, unde este dormitorul de oaspeți, grinzile încep să fie paralele cu peretele.
Temperaturile pistolului IR ale pardoselii din acest dormitor sunt reci, așa că există unele scurgeri pe acolo.
Ați mai întâlnit așa ceva? Cum se rezolvă această problemă?

Posted @ Friday, February 22, 2013 7:22 PM by Alex Jones [email protected]

Salut Alex! Dacă camera IR arată un punct rece, înseamnă că ai o scurgere de aer. Este posibil să fie doar o fisură în partea de sus și de jos a grinzii de pardoseală, acolo unde aceasta atinge podeaua de la etajul doi și tavanul de la etajul unu. Dacă există conducte electrice sau sanitare care trec prin grindă, asigurați-vă că sigilați acele zone.
Acesta este locul în care ușile suflante sunt utile. Pentru a găsi de fapt scurgerea, singura modalitate bună este să ridicați ușa suflantei, să o porniți, apoi să găsiți scurgerea și să o astupați. Nu există nicio scurtătură pentru o construcție ciudată, tot ce poți face este să o iei razna cu spumă și mastic.
Cum spune prietena mea Allison Bailes, există 3 reguli pentru etanșarea aerului: 1. Etanșează găurile mari. 2. 3. Etanșează găurile medii. 3. Închideți găurile mici. Urmați acești pași împreună cu ajutorul unei uși suflante sau al unei camere IR. Sau este posibil să fie nevoie să angajați un antreprenor pentru a termina. Mult noroc!

Posted @ Saturday, February 23, 2013 9:24 PM by Nate Adams [email protected]

Bună Nate,
În primul rând, mulțumesc pentru articolul informativ.
Mă întrebam dacă ai putea avea un sfat pentru casa mea particulară – în special pentru cum să rezolvăm cu micile cavități din tavanul înclinat.
Am locuit într-o casă mai veche în zona Chicago. Șarpantele sunt doar de 2×4, iar în prezent există vată din fibră de sticlă în aceste cavități fără deflectoare de ventilație, așa că nu există practic nicio ventilație care să facă legătura între spațiile superioare și inferioare ale mansardei. Nu există guri de aerisire în podul inferior și doar 3 guri de aerisire mici și pătrate în podul superior.
Mi-ar plăcea să fac mai bine decât R-13 sau R-15 pe care îl obțin de la batoanele din fibră de sticlă din tavanul înclinat. M-am gândit că aș putea să mă descurc un pic mai bine cu o izolație din spumă injectată, dar nu sunt sigur dacă mica îmbunătățire a valorii R ar merita costul. M-am gândit, de asemenea, să adaug spumă rigidă la partea inferioară a căpriorilor (și, prin urmare, să scad înălțimea tavanului cu un centimetru sau doi) pentru a îmbunătăți valoarea R, dar asta ar cauza alte probleme cu spațiile interioare pe care aș prefera să le evit.
Și pentru ventilație, aș putea adăuga deflectoare în aceste cavități și guri de aerisire suplimentare în ambele spații pentru a îmbunătăți ventilația, dar asta ar reduce valoarea R (deja scăzută) de-a lungul tavanelor înclinate. Așa că, în schimb, mă gândeam să aplic izolație cu spumă pulverizată pe partea inferioară a acoperișului în mansarda inferioară și să izolez complet acel spațiu. Iar pentru mansarda superioară, poate că aș putea adăuga guri de aerisire la fronton și o gură de aerisire la coamă.
Și pentru a adăuga un avertisment suplimentar, mă gândesc să adaug panouri solare la fața sudică a acoperișului meu, ceea ce ar bloca căldura solară să atingă aproximativ 50% din acoperișul care acoperă mansarda superioară. Deci, în acest caz, poate că o ventilație suplimentară pentru mansarda superioară nu ar fi la fel de benefică cum ar fi altfel(?).
Alte sugestii?
Mulțumesc,
Jeff

Posted @ Wednesday, March 13, 2013 2:33 PM by Jeff [email protected]

Am căutat modalități de a-mi izola mai bine mansarda. Nu știam despre izolarea pereților cu genunchi. Vă mulțumesc. Voi avea grijă să încep de fapt izolarea în această vară. Să păstrez aerul rece înăuntru și apoi să fiu pregătit pentru iarnă. Mulțumesc.

Posted @ Thursday, April 18, 2013 8:43 PM by Alvin Payne [email protected]

Am o întrebare. Eu locuiesc în nordul mn. Casa mea a fost construită în anii ’50 și are pereți în genunchi. Când m-am mutat, am reușit să mă calific pentru ca o agenție județeană să vină și să-mi izoleze spațiul de la mansardă. Aceștia au izolat pereții de genunchi și grinzile de podea cu celuloză și cu folie de casă pentru a menține celuloza înăuntru.
Așa că există multă izolație acolo acum și rămâne mult mai cald în timpul iernii. Dar, am parte de baraje de gheață în timpul iernii, deoarece au sigilat soffitul care intră în pereții de genunchi. Deci, ceea ce au făcut a fost să sigileze streașina și să împrăștie un metru și jumătate de celuloză pe podelele din zona pereților laterali. Apoi au adăugat o gură de aerisire a acoperișului pe fiecare secțiune a peretelui de genunchi.
Ei bine, în cele din urmă pentru întrebarea mea (s), au lăsat niște izolație din fibră de sticlă care arată ca și cum ar avea aluminiu pe ea pe partea de acoperiș (cum ar fi sub unde sunt țiglele). Ar trebui să o dau jos?
De asemenea, ar trebui să scot toată izolația, să deschid streașina, să adaug guri de aerisire în streașină și să pun izolația la loc?
Începe să se încălzească afară și aș vrea să am un etaj mai răcoros anul acesta. Orice ajutor ar fi foarte apreciat.
Mulțumesc, Josh

Posted @ Sunday, May 12, 2013 11:01 AM by Josh [email protected]

Josh,
Secțiunile înclinate ale tavanelor nu conțin suficientă izolație pentru a reduce substanțial formarea barajului de gheață. Ați observat dacă 1/3 din mijlocul acoperișului dvs. este prima care se topește? Dacă da, placa de spumă pe secțiunea înclinată a tavanului din interiorul casei este cel mai bun mod de a adăuga valoare R, apoi gips-carton peste ea din nou.
Este, de asemenea, posibil să nu existe o etanșare suficientă a aerului sub pereții de genunchi și să existe o cantitate mare de căldură care intră în poduri de sub podele. Este bine etanșat?
Acestea fiind spuse, Capes va avea întotdeauna unele probleme de baraj de gheață, sunt mai predispuse decât alte tipuri de case cu mansarde pline.
Ventilația suplimentară va fi probabil de ajutor, 2 orificii de aerisire a frontonului pe mansardă vor fi un bun început. Izolația de pe acoperișul terasei ar trebui să aibă un efect limitat dacă restul mansardei este bine îngrijită. În timpul verii va reduce puțin câștigul de căldură în pereții de genunchi, deși verificați să vă asigurați că nu provoacă condens pe acoperiș, caz în care ar trebui eliminată.
Sper că vă ajută un pic!

Postat @ Monday, May 13, 2013 12:51 PM de Nate Adams [email protected]

Nate, mulțumesc pentru că mi-ai răspuns atât de repede. Mă gândisem la gurile de aerisire ale frontonului, dar problema cu asta este că casa mea este făcută din venier de calcar. Se pare că este piatră adevărată, așa că nu vreau să tai în ea și să o slăbesc. Mâine am de gând să mă urc pe pereții genunchiului din pod și să verific dacă am deschis streașina pentru a avea o idee mai bună despre ce se întâmplă acolo sus. Ar fi bine dacă aș putea încărca niște poze pentru a vă da o idee despre ceea ce văd.
Este nevoie să se facă în curând aici înainte ca vremea caldă să intre. Cred că doar deschizând streașina va ajuta foarte mult. O să vă anunț cum merge treaba.
Mulțumesc din nou,
Josh

Posted @ Tuesday, May 14, 2013 1:49 PM by Josh [email protected]

Casa este un loc în care ar trebui să te simți nu doar confortabil, ci și sănătos.

Posted @ Friday, June 07, 2013 4:28 AM by Vedinimas [email protected]

Nate,
Am niște pereți de genunchi pe care aș vrea să îi întăresc. Sunt de construcție 2×4, cu pereți R-11 cu față de kraft în perete, cu hârtia orientată spre gips-carton și o barieră de vapori din plastic în podul peretelui de genunchi. Dacă aș așezăm tiraje verticale de R-30 fără fațadă împotriva barierei de plastic actuale, aș folosi o barieră perforată pentru a le menține în poziție. Sună ca și cum ar funcționa?

Posted @ Thursday, June 27, 2013 1:31 PM by mike [email protected]

Bună Nate,
Apreciez foarte mult defalcarea ta de informații aici! Te ajută enorm de mult. Am mansardă cu pereți în genunchi și mă pregătesc să-mi pun un acoperiș nou, cu un sistem de ventilație, sper, mai eficient. În prezent, avem puțin sau deloc soffite. Ar funcționa cu combinația de aerisire de margine „The Edge”
http://www.airvent.com/professional/products/intake-theedge.shtml
instalată pentru a face treaba pe care ar face-o soffitul & și apoi ar avea o aerisire de creastă instalată pe acoperiș? Sunt un pic ezitant în legătură cu modul în care rezistă „Edge Vent”. Aveți vreo experiență?
Mulțumesc,
Alesia

Posted @ Friday, July 12, 2013 9:08 AM by Alesia [email protected]

Mike – da, asta va funcționa, va fi nevoie de o mulțime de capse pentru a o ține în sus. Încearcă să stivuiești plăcile pe orizontală, mai degrabă decât pe verticală, am constatat că funcționează destul de bine.
Alesia – nu am folosit încă acest tip de aerisire de tip soffit, dar da, ar trebui să funcționeze destul de bine. Singura mea îngrijorare este că inevitabilele baraje de gheață pe care le veți obține, chiar și atunci când sunt bine izolate și etanșate la aer, ar putea să se scurgă un pic de apă. Încercați să le puneți sub jgheab cu câțiva centimetri mai jos, astfel încât jgheaburile pline de gheață să nu se reverse direct în ele.

Posted @ Friday, July 12, 2013 9:27 PM by Nate Adams [email protected]

Nate idei grozave… am un Cape Cod din 1950 complet cu dormitoare fierbinți și baraje de gheață în timpul iernii. aproape nimic în pereții de genunchi acum. 2×4 căpriori..orice idei bune cum să obțin mai multă izolație acolo sus? 1800 sf și, de obicei, 350 pe lună pentru a încălzi în timpul iernii (Minnesota de nord). Registrele de căldură cu apă caldă din peretele genunchiului nu sunt sigilate deloc. ar putea fi acestea o parte din ea? Cu siguranță am de gând să sigilez scurgeri de aer și să merg pe verticală 30 cu folie de casă…aluminiu probabil

Posted @ Friday, July 12, 2013 9:42 PM by Nick [email protected]

Nick – 2×4 este foarte greu. Va ține doar R-15 fibră de sticlă suflată, maxim. Unele spume te pot duce un pic mai sus. Cea mai bună soluție este să pui plăci de spumă pe secțiunea înclinată a tavanului și să pui gips-carton peste. Este o bătaie de cap, dar este singura opțiune decentă.
Asigurați-vă că liniile de apă caldă sunt foarte bine izolate. O învelitoare de țevi ieftină de la Lowe’s/Home Depot cu cusătura lipită cu bandă adezivă și apoi îngropată în izolație suflată ar trebui să funcționeze bine. Baftă!

Postat @ Friday, July 12, 2013 9:52 PM de Nate Adams [email protected]

Bună Nate,
Am instalat guri de aerisire de tip soffit în capa mea de 1,5 etaje. Diferența de temperatură de la un etaj la altul este mult îmbunătățită! Dormitoarele de la etaj au încă puncte fierbinți și căldură radiantă care vine prin pereții de genunchi și bolți. Pereții de genunchi sunt acoperiți cu R-13, iar bolțile sunt dublate. Pot folosi în continuare Solar Guard pentru a opri mai multă căldură să radieze în dormitoare?

Posted @ Monday, July 15, 2013 6:54 PM by Roberto [email protected]

Roberto – dacă fibra de sticlă are partea pufoasă care arată în interiorul podului, trebuie să o acoperi cu ceva. Un produs precum Solar Guard sau chiar Tyvek va funcționa bine. Ați etanșat sub pereții de genunchi? Aerul cald ajunge și sub podea în timpul verii. Mult noroc!

Posted @ Monday, July 15, 2013 7:03 PM by Nate Adams [email protected]

Mulțumesc pentru un răspuns atât de rapid! În timp ce îmi răspundeai, citeam despre marea casă istorică din Akron. Bună treabă! Va trebui să tai foaia de placaj de pe podea împotriva peretelui de genunchi pentru a verifica. Știu că există un pachet dens sub marginea foii de tablă lângă streașină, dar s-ar putea să nu fie până la capăt și să nu fie etanșat la aer cu blocaj de foc. 48 de guri de aerisire de 4 x 16 din soffit făcute, mai rămâne de etanșat! Pot să trec și Tyvek sau solarguard pe bolți cu deflectoare așa cum descrieți în alt articol? Mulțumesc!

Posted @ Monday, July 15, 2013 7:13 PM by Roberto [email protected]

Nate, am răspuns mai devreme la acest site cu ceva timp în urmă. La începutul acestei primăveri mi-am desfăcut streașinile din pereții de genunchi. A făcut o diferență uriașă cu temperatura de la etajul al doilea al casei mele. chiar și ieri, cu temperaturi de 90 de grade, a fost confortabil, nu perfect, dar mai bine decât a fost anul trecut(ceea ce este o diferență uriașă). Vă mulțumim pentru ajutor!
Josh

Posted @ Thursday, July 18, 2013 7:29 AM by Josh [email protected]

Aceste informații au fost de neprețuit pentru mine. Mulțumesc tuturor celor care au contribuit.
Suntem în plin proces de adăugare a unui al doilea etaj în stil Cape Cod la casa noastră și sunt puțin confuz în legătură cu materialele recomandate aici pentru etanșarea spațiului dintre grinzile podelei și spațiul din pod. Se pare că o opțiune este 1) placa de spumă sigilată cu spumă pulverizată. Acest lucru are nevoie de un bloc de foc? Dacă etanșarea nu este perfectă se prinde condensul între etaje? A doua opțiune este 2) plăci cu suport de vinil sigilate cu spumă pulverizată. Deci, vinilul este respirabil? Există și alte opțiuni pentru această variantă?
De asemenea, totul este deschis și accesibil acum. Simt că vreau să o iau razna cu spumă pulverizată la pereții de genunchi și aș vrea să știu ce zone ale peretelui de genunchi să etanșez continuu. Sper că are sens.
Mulțumesc anticipat pentru orice asistență pe care o puteți oferi!

Postat @ Thursday, July 18, 2013 11:48 AM de Nick T [email protected]

Josh – mulțumesc foarte mult pentru că m-ați anunțat! Este întotdeauna bine să știi că faci o diferență!
Nick – Fie placa de spumă, fie fibra de sticlă cu față de vinil va funcționa. Placa de spumă este mult mai dificil de tăiat la dimensiune, fibra de sticlă este destul de iertătoare, de aceea o folosim. Cu siguranță doriți să sigilați marginile cu spumă, totuși, acesta este scopul principal al etanșării aerului. Cu o bună etanșare a aerului, condensul nu va fi o problemă atât de mare.
Zona de sub pereții de genunchi în grinzi de podea este joncțiunea critică, asigurați-vă că verificați diagramele. De asemenea, există adesea scurgeri sub placa de jos, sau sub partea de jos a peretelui, asigurați-vă că etanșați și acel loc.
Succes!
Succes!

Postat @ Thursday, July 18, 2013 12:42 PM de Nate Adams [email protected]

Înțeleg, voi căuta izolația cu suport de vinil…o pot găsi la centrele de casă de mari dimensiuni?
Dacă aș putea să pun câteva întrebări de urmărire…vom avea aerisire pe creastă, ceva aerisire pe sub streașină (a se vedea mai jos), deflectoare și bătături între căpriori 2×10. Ar trebui să iau în considerare orice alt tratament (adică barieră radiantă sau barieră de aer) pentru căpriori/tavan?
Nu putem avea ventilație de tip soffit decât pe jumătate din partea din față a casei, deoarece avem o verandă care se desprinde de pe cealaltă jumătate. Pridvorul are o grilă de aerisire considerabilă, dar mă îndoiesc că va funcționa la fel de bine ca o gură de aerisire de tip soffit. Pe baza diagramelor, se pare că ar trebui să iau în considerare ventilația pe frontoane pe frontoanele laterale pentru a crea o ventilație transversală prin zona din spatele peretelui de genunchi. Dacă fac acest lucru, vor funcționa toate aceste diverse metode de ventilație împreună sau în contradictoriu? Aveți alte idei pentru ventilarea zonei din spatele peretelui de genunchi în cazul în care pridvorul nu permite utilizarea ventilației de creastă?
Mulțumesc din nou!

Posted @ Thursday, July 18, 2013 4:11 PM by NickT [email protected]

Nick – Din câte am înțeles, cel mai bine este să rămânem la un mod sau altul de ventilație. Caută-l pe Joe Lstiburek și ventilația mansardei, pun pariu că a scris ceva despre asta.
Vinilul cu fața de fibră de sticlă este greu de găsit la cutii mari, ați putea dori să cumpărați o izolație reflectorizantă sau o folie de casă. Bagă fibră de sticlă sub podea ca să ai un suport, pune o bucată de material etanș împotriva ei și sigilează marginile cu spumă.
Barierile radiante de pe acoperiș nu vă vor fi de mare folos dacă vă faceți bine treaba în podul cu pereți de genunchi. Ar putea avea sens într-un climat cald, dar nu și în Cleveland, unde mă aflu eu. Orice ați face, nu puneți izolația direct pe acoperiș, ați putea provoca un punct de condensare și să putreziți terasa acoperișului. Mult noroc!

Posted @ Thursday, July 18, 2013 10:07 PM by Nate Adams [email protected]

Un antreprenor local mi-a dat două opțiuni pentru situația mea. 1,75 inch de spumă sub un acoperiș nou (de care probabil că avem nevoie în curând oricumm este vechi de 20 de ani) să izolez ÎNTREAGA punte a acoperișului și pereții de capăt – sau spumă în interior și să refac toate plăcile de gips-carton, să etanșez în spatele pereților de genunchi și să fac genul de lucruri pe care le sugerați. Care dintre ele este cel mai bun pentru bani? Nu am prețuri încă, spune că sunt comparabile ca preț, bănuiesc că 5-6k. El afirmă că ambele ar fi bune și mi-ar reduce factura de căldură la jumătate. Idei? Cât de mare ar fi diferența dacă ar face JUST să facă etanșarea/izolația peretelui de genunchi din spate? Încercarea de a justifica facturile 6…un acoperiș nou sau un „super frumos terminat la etaj” sunt alegerile mele până acum…PS Am căutat profesioniști RESNET, HERS raters…nu există astfel de oameni pe o rază de 200 de mile de mine în statul meu…NIMENI nu face audituri energetice…nu compania mea de electricitate, nimeni! Mă gândesc că ar trebui să mă întorc la școală și să umplu această nișă dacă învăț ceva!

Posted @ Friday, July 19, 2013 8:38 PM by Nick [email protected]

Obțineți Ghidul HVAC

Este gratuit! Faceți ca achiziționarea unui nou cuptor, aparat de aer condiționat sau pompă de căldură să fie mai puțin stresantă.

.