Jak zaizolować i wentylować poddasza ścian kolankowych

Czy masz pochyłe sufity na swoim najwyższym piętrze? Czy masz dodatkowy pokój nad garażem w swoim nowszym domu? Czy są tam małe 4-6′ ściany pod pochyłym sufitem z drzwiami do obszaru przechowywania?

Wtedy ty, mój przyjacielu, masz ściany kolanowe. Twój dom może mieć 2 historie, lub może mieć 3. Ty możesz dzwonić mię Cape Cod, Bungalow, bonus pokój, lub jakaś liczba różny imię.

What wszystkie te imiona dzielą jest że ja był gorącym latem, i ten pokój lub pokoje byli niewygodnie gorący. To jest w porządku, choć, ponieważ będą one zimne w ciągu kilku miesięcy. Oczywiście, to nie jest w porządku, albo nie byłoby czytanie this.

Właściciel Cape Cod dom w Cleveland Heights (na zdjęciu powyżej) na początku mojej kariery jako facet wydajność domu. Podobnie jak ty, zastanawiałem się, jak do cholery zaizolować głupią rzecz. Miałem wystarczająco dużo szczęścia, aby przejść do szkolenia z Ohio w niskich dochodach Home Weatherization Assistance Program (HWAP); nauczyli mnie tonę i moje pytania zostały odpowiedział. Moja metoda jest dostosowana z ich.

Prawdopodobnie masz kilka pytań, zbyt:

a. Gdzie powinienem położyć izolację, na dachu czy na ścianie?

b. Ktoś mi powiedział, że powinienem uszczelnić powietrze, co to znaczy?

c. Inny znajomy powiedział mi, że potrzebuję wentylacji poddasza, jak to zrobić i co to znaczy?

Nie bój się, wszystko stanie się jasne. Jeśli nie, przeczytaj to jeszcze raz… (żart!) W rzeczywistości, prawdopodobnie będziesz mnie wyśmiewał w komentarzach.

Dość paplania, zajmij się tym!

Po pierwsze, nauczmy się trochę teorii na temat twojego domu i ścian kolankowych.

Ściany kolankowe przeciekają ciepło na (co najmniej) 2 sposoby:

1. Przez ścianę. Jest to oczywista część, szczególnie jeśli nie ma w nich izolacji.

2. Przez belkę stropową. Podłoga w pomieszczeniu, w którym znajduje się ścianka kolankowa, jest zazwyczaj połączona z poddaszem. Oznacza to, że ciepło (zwłaszcza powietrze) z podłogi poniżej przepływa prosto na poddasze.

Wiesz co? To jest mylące. A co powiesz na zdjęcie? One są warte co najmniej tysiąc słów, prawda? Ten schemat pokazuje, jak wyglądałby twój dom z boku, gdybyś odkleił ścianę. Przestudiuj to przez minutę i zapoznaj się z terminami. Zwróć też uwagę na przepływ ciepła. Ciepło wznosi się również na górne poddasze, ja skupiam się na ściankach kolankowych. Ten schemat jest ustawiony dla zimy, lato działa dokładnie odwrotnie.

Zaskakujące jest to, jak wiele poddaszy wygląda właśnie tak, bez wentylacji i izolacji. Inne mają gdzieś kilka centymetrów izolacji. Kluczowe połączenie znajduje się tuż pod ściankami kolankowymi w legarach podłogowych. Te obszary odpowiadają za aż 56% rzeczywistych przecieków powietrza, które udało nam się naprawić. Tak, to ponad 1/2 przecieków w całym domu. Jeśli zrobisz tylko jedną rzecz na poddaszach ze ściankami kolankowymi, uszczelnij te otwory. (Zdrowy rozsądek ujawnia, twoje wyniki mogą się różnić. Niektóre domy widzą tylko niewielką poprawę w przeciekach powietrza podczas uszczelniania tych obszarów.)

Teraz uwaga na temat materiałów do izolacji rzeczywistej ścianki kolankowej. Istnieje tak wiele sposobów, jak wielu jest ludzi, którzy to robią. Jedną z najlepszych metod jest sztywna płyta piankowa z uszczelnionymi połączeniami nad izolacją w ściance kolankowej. Nie jest to bardzo łatwe w większości starszych domów, nad którymi pracujemy, ponieważ włazy i poddasza są zbyt małe, aby uzyskać sztywną płytę piankową.

Wolimy perforowaną wersję lokalnie wykonanej izolacji refleksyjnej Solar Guard, znanej również jako bariera promieniowania, więc nie tworzymy podwójnej bariery paroszczelnej. Daje to całkowitą wartość R-17 (R-13 dla włókna szklanego plus R-4 dla Solar Guard.)

Czasami wymieniamy Solar Guard na R-30 dla rolek z włókna szklanego, co daje całkowitą wartość R-43. R-30 przewróci się, jeśli nie będziemy go trzymać, plus jest podatny na konwekcję, więc pokrywamy go folią domową, która jest barierą powietrzną, ale nie barierą dla pary wodnej.

Sekcja bonusowa: Jeśli spróbujesz tego sam, NIE używaj plastiku lub spowodujesz problemy z wodą. Płyta piankowa, jeśli nie jest uszczelniona bardzo dobrze, może również powodować problemy. Owijka domowa taka jak Tyvek lub perforowana (z otworami typu pinprick) bariera promieniująca są dobrymi osłonami dla włókna szklanego w ścianach kolankowych. Nie używaj zwykłych barier radiacyjnych sprzedawanych w Home Depot i Lowe’s, nie są one perforowane. Kluczem jest jakikolwiek materiał, którego używasz musi pozwolić pary wodnej przez niego. (Zajmę się podwójnymi barierami parowymi bardziej szczegółowo w innym poście.)

Przyjrzyjrzyjmy się schematowi wykończonej pracy ścianki kolankowej z Energy Smart Home Performance.

Wow, jest tam dużo nowych rzeczy!

Insulation & Air Sealing

a. Ściany kolankowe mają w sobie rolki R-13 z włókna szklanego (zwane również batts), pokryte zszytą izolacją odblaskową. Nazywam to „folią cynową na sterydach”, bo tym właśnie jest. Głównym zadaniem tego materiału jest uszczelnienie łat z włókna szklanego. Jeśli łaty są oddalone od ściany nawet o 1/4″, ich efektywna wartość R wynosi 0, ponieważ powietrze przepływa za nimi. Włókno szklane również wykonuje słabo, gdy „puszysta” strona jest pokazując, tracąc do 1/2 jego wartości R do konwekcji. Sprawdź to badanie z Oak Ridge National Laboratory. Bariera promieniowania również dodaje trochę R-wartości i odbija 97% energii promieniowania, który uderza go. Większość ciepła na poddaszu w lecie jest energia promieniowania, więc odblaskowe izolacje są ładne dopasowanie do tej aplikacji, w mojej skromnej opinii.

b. Belki stropowe są uszczelnione powietrzem poniżej ścianek kolankowych. Zastanawiasz się, jak to wygląda? Proszę bardzo.

Białe rzeczy to włókno szklane pokryte winylem wypełniające większość otworu z izolacją piankową Fireblock wokół niego. Dodatkowy bonus, podłoga w tej ściance kolankowej również przeciekała, więc linia pianki znajduje się tuż nad belką stropową. Zmniejszyliśmy przecieki powietrza o prawie 50% w tym domu w Shaker Heights, bez izolowania ścian.

c. Wdmuchiwana izolacja w ściance kolankowej i na górnym poddaszu. Preferujemy celulozę, ale czasami używamy również włókna szklanego. Polecam sugestie Departamentu Energii dotyczące stref klimatycznych, czyli R-49 do R-60. W rzeczywistości, ponieważ zbocza mają tak mało izolacji, czasami daję opcję R-70 lub R-80, aby pomóc zrównoważyć maksimum R-23, które mieści się w zboczach. (Pełne ujawnienie, mam około R-80 na moim obecnym strychu, więc wypiłem Kool Aid, ale znam faceta, który zrobi to tanio.)

Wentylacja

Jak wszystko w życiu, potrzebujesz drzwi „w” i drzwi „na zewnątrz”. Podczas gdy dom powinien być szczelny, strych powinien oddychać, aby umożliwić nadmiar ciepła i wilgoci z domu. Sprawdź naszą stronę poświęconą wentylacji, aby uzyskać więcej informacji.

Wentylacja poddaszy ze ściankami kolankowymi stanowi wyzwanie. W idealnym świecie instalujemy wywietrzniki podsufitki jako wloty, upewniamy się, że połacie mogą oddychać dzięki przegrodom wentylacyjnym i odprowadzamy powietrze przez wywietrznik kalenicowy. Starej szkoły wywietrzniki dachowe (które wyglądają jak prostokąty na dachu) działają całkiem dobrze zbyt.

Czasami jednak, nie ma podbitki. Zamiast tego, zainstalujemy wywietrzniki szczytowe, aby zapewnić wentylację wlotową.

Innym razem, nie możemy dostać się na górne poddasze, lub nie ma jednego, ponieważ nachylenie biegnie aż do szczytu. W takich przypadkach zwykle postępujemy zgodnie z protokołem HWAP i gęsto wypełniamy je izolacją, ponieważ nie możemy być pewni, że przegrody wentylacyjne zapewnią ciągłą wentylację w ślepej wnęce. Kiedy tak się dzieje, lubię również używać wentylatorów wentylacji szczytowej, aby mieć pewność, że poddasza ze ściankami kolankowymi rzeczywiście otrzymują pewien przepływ powietrza, szczególnie latem, kiedy te poddasza mogą osiągnąć temperaturę 150 stopni. Wywietrzniki szczytowe, same w sobie, naprawdę nie przepuszczają zbyt wiele powietrza. (W społeczności naukowej zajmującej się budownictwem nie ma zgody co do wszystkiego w tym akapicie. Istnieje wiele nieporozumień w społeczności nauki budynku, choć.)

Więc jest twój podstawowy elementarz na temat tego, jak izolować, uszczelniać powietrzem i wentylować strychy ścianki kolankowej. Jestem pewien, że jest więcej pytań, więc proszę zostawić pytania lub komentarze poniżej.

Spragnieni więcej szczegółów?

Pracujemy nad eBookiem zawierającym znacznie więcej informacji, w tym:

– Jak zdiagnozować swój dom

– Wskazówki dla majsterkowiczów

– Kompletne opisy tej metody oraz innej metody izolacji i wentylacji ścian kolankowych, zwanej 'redefinicją’.

– Ceny zarówno materiałów dla majsterkowiczów, jak i opcji dla wykonawców

Zapisz się tutaj, aby dowiedzieć się, kiedy to się rozpocznie, naszą docelową datą jest 1 marca!

Dobry post, Nate. Ostatni Cape Cod zrobiłem wycięliśmy przez ściany kolankowe i powiesiliśmy sztywną piankę na spodach krokwi. Następnie wspięliśmy się na górnym strychu i gęsto-pakowane każdą wnękę z góry. Gdy to zostało zrobione, wdmuchnęliśmy 15″ celulozy w pozostałą część poddasza. Cóż to była za praca, ale właściciele domu zauważyli natychmiastowe rezultaty.
Jakie są Twoje myśli na temat utrzymania całej izolacji w płaszczyźnie krokwi i rezygnacji ze ścian kolankowych całkowicie, skutecznie zamieniając obszary magazynowe w klimatyzowaną przestrzeń?

Posted @ Friday, August 24, 2012 3:43 PM by Jeff Kochis [email protected]

Jeff, Twoja metoda powinna działać dobrze. The foam board gig is a wicked hard but effective route to take. Kudos za zrobienie tego! Moim zmartwieniem jest zawsze wentylacja. Joe Lstiburek nie lubi gęsto upakowanych dachów, ale Ohio HWAP robi to od 30 lat.
As far as making the knee walls conditioned space, as long as you get ventilation and adequate R-value of at least R-49, I say go for it. Zrobiliśmy to w jednym domu, ale klient nie był tak zadowolony, jak bym chciał (oczywiście była trochę twardsza niż większość klientów.)

Posted @ Friday, August 24, 2012 5:28 PM by Nathaniel Adams [email protected]

Podobał mi się artykuł, ale nie zgodziłbym się (i powiedziałeś, że wielu by się zgodziło) z wentylowaniem przestrzeni. Fizyka prawie zawsze doprowadziłaby do tego, że powietrze byłoby wyciągane z przestrzeni klimatyzowanej (wysokie ciśnienie -> niskie ciśnienie)+ elektryczność do obsługi wentylatora. W Gruzji kod nie zezwala już na wentylatory mocy, chyba że zasilane energią słoneczną i to jest po prostu na korzyść tych producentów, a nie dlatego, że to ma sens. Dobry artykuł, podobało mi się.

Posted @ Wednesday, August 29, 2012 8:17 AM by Danny Orlando [email protected]

Dzięki za komentarz, Danny! Zgadzam się z Tobą w kwestii wentylatorów, to jest mój jedyny wyjątek. 2 wywietrzniki szczytowe po obu stronach strychu ze ścianką kolankową bez innej wentylacji po prostu nie działają zbyt dobrze. Any thoughts on a different solution are appreciated!

Posted @ Wednesday, August 29, 2012 9:06 AM by Nathaniel Adams [email protected]

Nate – świetny artykuł. Jeśli chodzi o pomysł z zasilaną wentylacją, to jeśli masz zasilaną wentylację szczytową i niezbędny obszar wentylacji wlotowej, to powinieneś być w stanie „zrównoważyć” przestrzeń na poddaszu i nie tworzyć podciśnienia w klimatyzowanej przestrzeni – prawda?
Inne pytanie, które mam, to gdzie dokładnie umieszczasz Solarguard – między płytą gipsowo-kartonową a izolacją, czy na zewnątrz izolacji (skierowanej w stronę poddasza kolankowego)?

Posted @ Saturday, December 29, 2012 7:34 PM by Bob Y. [email protected]

Bob, masz rację, instaluję wentylator tylko wtedy, gdy istnieje przeciwległy wentylator szczytowy, z którego można czerpać powietrze. Chodzi o to, aby zapewnić ruch powietrza, gdy podsufitka i wentylacja nachylonej części nie są opcją. Bez niewielkiej pomocy, 2 wywietrzniki szczytowe po każdej stronie poddasza ze ścianką kolankową nie przeniosą zbyt wiele powietrza.
Jeśli zrobimy dobrą robotę uszczelniającą (nigdy nie będziemy idealni, oczywiście), nie powinniśmy wyciągać dużo powietrza z domu, tylko z przeciwległego otworu wentylacyjnego w ścianie szczytowej. Być może wymaga to kolejnego postu, aby wyjaśnić dalej!
Solar Guard przechodzi nad izolacją po stronie poddasza. Pozwala to na co najmniej połowę odblaskowej izolacji, aby wykonać swoją pracę, ponieważ wymaga 1″ lub większej szczeliny powietrznej po każdej stronie, aby być barierą przeciwpromienną i zapewnić pewną wartość R. (Tak, wiem, że bariera radiacyjna R-wartość jest kontrowersyjna.)
Ja właśnie nauczyłem się nowej metody, którą próbujemy przez umieszczenie R-30 włókna szklanego poziomo na ścianach kolankowych i pokrycie go folią domową. Post na ten temat pojawi się w odpowiednim czasie.
Dzięki za przeczytanie!

Posted @ Saturday, December 29, 2012 8:56 PM by Nate Adams [email protected]

To jest świetna informacja! Jestem w trakcie izolowania ściany kolankowej w moim Cape, a ja sposób, w jaki został zbudowany jest ogromny otwór w podłodze tuż poniżej części ściany kolankowej o wymiarach 15″ x 24″. Ja jest prawy nad pierwszą podłogową łazienką i pralnią.
Przedłużyli również podłoże do przestrzeni poddasza o kilka stóp (dla łatwego chodzenia być może.)
W tym przypadku czy blokowanie musi być bezpośrednio pod ścianą kolankową?
Pytanie brzmi: jeśli wprowadzę ten otwór do przestrzeni klimatyzowanej, to zakładam, że nie muszę go uszczelniać. Ale jeśli pozostawię go poza przestrzenią klimatyzowaną, to muszę go uszczelnić.
Co robić?

Posted @ Tuesday, February 12, 2013 7:46 AM by Alex Jones [email protected]

Alex, możesz zdecydować, czy umieścić ten 15″ x 24″ otwór wewnątrz czy na zewnątrz granicy termicznej. Skłaniałbym się ku wnętrzu, abyś mógł poprowadzić przez niego kanał wentylacyjny, ponieważ drugie piętra nigdy nie wydają się mieć wystarczająco dużo klimatyzowanego powietrza.
Jeśli umieścisz go wewnątrz granicy termicznej, musisz go uszczelnić i zaizolować do wnętrza domu.
As far as the storage floor goes, you can air seal below it, but be sure you put some insulation under the floor first – it needs to be insulated. Również, jeśli są jakieś pęknięcia w podłodze przechowywania muszą być uszczelnione z pianki lub uszczelniacz.
Albo, można podciągnąć kilka desek podłogi i uszczelnić bezpośrednio pod ścianą kolankową, co jest prawdopodobnie najlepszą ogólną opcją. Mam nadzieję, że to pomoże! Powodzenia z twoim projektem!

Posted @ Tuesday, February 12, 2013 9:23 AM by Nate Adams [email protected]

Nate, dzięki za odpowiedź.
Jest jeszcze jeden problem. Ta ścianka kolankowa biegnie przez całą długość północnej strony domu. Temperatury pistoletuIR na podłodze w tej sypialni są zimne, więc jest tam trochę przecieków.
Czy spotkałeś się z tym wcześniej? Jak sobie z tym poradzić?

Posted @ Friday, February 22, 2013 7:22 PM by Alex Jones [email protected]

Cześć Alex! Jeśli kamera IR pokazuje zimny punkt, masz wyciek powietrza. Może to być po prostu pęknięcie na górze i na dole belki stropowej, gdzie styka się ona z podłogą drugiego piętra i sufitem pierwszego piętra. Jeśli jakiekolwiek linie elektryczne lub wodno-kanalizacyjne przechodzą przez legar, upewnij się, że uszczelniasz te obszary.
To jest, gdzie drzwi dmuchawy przyjść w porę. Aby faktycznie znaleźć przeciek, jedynym dobrym sposobem jest postawienie drzwi dmuchawy, włączenie jej, a następnie znalezienie przecieku i uszczelnienie go. Nie ma skrótu do dziwnej konstrukcji, wszystko, co możesz zrobić, to szaleć z pianką i uszczelniaczem.
Jak mówi moja przyjaciółka Allison Bailes, są 3 zasady uszczelniania powietrza: 1. Uszczelnij duże otwory. 2. Uszczelnij średnie otwory. 3. Uszczelnić małe otwory. Wykonaj te kroki wraz z pomocą z drzwi dmuchawy lub kamery IR. Lub może trzeba będzie zatrudnić wykonawcę, aby zakończyć. Good luck!

Posted @ Saturday, February 23, 2013 9:24 PM by Nate Adams [email protected]

Hi Nate,
Przede wszystkim, dzięki za pouczający artykuł. Mieszkam w starszym domu w rejonie Chicago. Krokwie są tylko 2×4 i obecnie w tych pustych przestrzeniach znajdują się płyty z włókna szklanego bez przegród wentylacyjnych, więc praktycznie nie ma wentylacji łączącej górną i dolną przestrzeń poddasza. Na dolnym poddaszu nie ma żadnych wywietrzników, a na górnym są tylko 3 małe kwadratowe wywietrzniki dachowe.
Chciałbym zrobić lepiej niż R-13 lub R-15, że dostaję z włókna szklanego batts w nachylonym suficie. Pomyślałem, że mógłbym być w stanie zrobić trochę lepiej z wtryskiwaną izolacją piankową, ale nie jestem pewien, czy niewielka poprawa wartości R byłaby warta kosztów. Myślałem również o dodaniu sztywnej pianki do spodu krokwi (i tym samym obniżeniu wysokości sufitu o cal lub dwa), aby poprawić wartość R, ale to spowodowałoby kilka innych problemów z przestrzeniami wewnętrznymi, których wolałbym uniknąć.
A jeśli chodzi o wentylację, mógłbym dodać przegrody do tych wnęk i dodatkowe otwory wentylacyjne do obu przestrzeni, aby poprawić wentylację, ale to zmniejszyłoby (i tak już niską) wartość R wzdłuż pochyłych sufitów. Zamiast tego myślałem więc o zastosowaniu izolacji z pianki natryskowej na spodniej stronie dachu na dolnym poddaszu i całkowitym uszczelnieniu tej przestrzeni. A na górnym poddaszu, może mógłbym dodać wywietrzniki szczytowe i wywietrznik kalenicowy.
A żeby wrzucić dodatkowe zastrzeżenie, myślę o dodaniu paneli słonecznych do południowej ściany mojego dachu, co zablokowałoby ciepło słoneczne od uderzenia w około 50% dachu, który pokrywa górne poddasze. Więc w tym przypadku, może dodatkowa wentylacja dla górnego poddasza nie byłaby tak korzystna jak w innym przypadku(?).
Jakieś sugestie?
Thanks,
Jeff

Posted @ Wednesday, March 13, 2013 2:33 PM by Jeff [email protected]

Szukałem sposobów na lepszą izolację mojego poddasza. Nie wiedziałem o izolacji ścianki kolankowej. Dziękuję. Na pewno zacznę izolację jeszcze tego lata. Zatrzymam chłodne powietrze, a potem będę gotowy na zimę. Thank you.

Posted @ Thursday, April 18, 2013 8:43 PM by Alvin Payne [email protected]

Mam pytanie. Mieszkam w północnym mn. Mój dom został zbudowany w latach 50-tych i ma ściany kolankowe. Kiedy się wprowadziłem byłem w stanie zakwalifikować się do agencji hrabstwa, aby wejść i zaizolować moje poddasze. Zaizolowali oni ściany kolankowe i belki stropowe celulozą i folią domową, aby utrzymać celulozę w środku.
Więc tam jest dużo insluacji w tam teraz i to zostaje dużo cieplej w zimie. Ale w zimie dostaję zapory lodowe, ponieważ uszczelnili podsufitkę, która wchodzi w ściany kolankowe. Więc to, co zrobili, to uszczelnili podsufitkę i wysadzili półtora metra celulozy na podłogi w obszarach ścian bocznych. Następnie dodali wywietrznik dachowy na każdej sekcji ścianki kolankowej.
Wreszcie na moje pytanie(a), zostawili trochę izolacji z włókna szklanego, która wygląda jak aluminium na niej po stronie dachu (pod gontami). Czy powinienem to zdjąć?
Powinienem również zdjąć całą izolację, otworzyć podsufitkę, dodać wywietrzniki podsufitki i włożyć izolację z powrotem?
Its zaczyna się robić ciepło i chciałbym mieć chłodniej na górze w tym roku. Każda pomoc będzie mile widziana.
Thanks, Josh

Posted @ Sunday, May 12, 2013 11:01 AM by Josh [email protected]

Josh,
Nachylone sekcje sufitów nie utrzymują wystarczającej ilości izolacji, aby znacząco zredukować powstawanie zapór lodowych. Czy zauważyłeś, że środkowa 1/3 twojego dachu jest pierwszą, która się topi? Jeśli tak, płyta piankowa na pochyłej części sufitu wewnątrz domu jest najlepszym sposobem na dodanie wartości R, a następnie suchej zabudowy nad nim ponownie.
Jest również możliwe, że nie ma wystarczającej ilości powietrza uszczelnienie poniżej ścian kolankowych i jest dużo ciepła przychodzącego do strychów z poniżej podłóg. Czy jest to dobrze uszczelnione?
To powiedziawszy, Capes zawsze będzie miał jakieś problemy z zaporą lodową, są one bardziej podatne niż inne typy domów z pełnymi strychami.
Dodatkowa wentylacja prawdopodobnie pomoże, 2 wywietrzniki szczytowe na poddaszu będą dobrym początkiem. Izolacja na pokładzie dachu powinna mieć ograniczony wpływ, jeśli reszta poddasza jest dobrze zadbana. W lecie zmniejszy to nieco zyski ciepła w ścianach kolankowych, choć należy sprawdzić, czy nie powoduje kondensacji na dachu, w którym to przypadku należy ją usunąć.
Mam nadzieję, że to trochę pomaga!

Posted @ Monday, May 13, 2013 12:51 PM by Nate Adams [email protected]

Nate, dzięki za odpowiedź tak szybko. Myślałem o szczytowych otworów wentylacyjnych, ale problem z tym jest to, że mój dom jest z wapienia venier. Wydaje się być prawdziwy kamień, więc ja naprawdę nie ntot chcą być cięcia w tym i ewentualnie osłabiając go. Mam zamiar wspiąć się na strychu ścian kolankowych i sprawdzić otworzyć podbitkę jutro, aby uzyskać lepszy pomysł, co się dzieje tam w górze. Byłoby miło, gdybym mógł przesłać kilka zdjęć, aby dać ci sens tego, na co patrzę.
Trzeba to zrobić szybko, zanim nadejdzie gorąca pogoda. Myślę, że samo otwarcie podsufitek pomoże bardzo. Ill dać ci znać, jak to idzie.
Thanks again,
Josh

Posted @ Tuesday, May 14, 2013 1:49 PM by Josh [email protected]

Dom to miejsce, w którym powinieneś czuć się nie tylko komfortowo, ale i zdrowo.

Posted @ Friday, June 07, 2013 4:28 AM by Vedinimas [email protected]

Nate,
Mam kilka ścianek kolankowych, które chciałbym wzmocnić. Są to konstrukcje 2×4, w ścianach zastosowano płyty R-11 z papierem licującym z płytą gipsowo-kartonową, a na poddaszu ścianki kolankowej znajduje się plastikowa bariera paroszczelna. Gdybym umieścił pionowe ciągi R-30 bez okładziny przed obecną plastikową barierą, użyłbym perforowanej bariery, aby utrzymać je w miejscu. Czy to brzmi jak to będzie działać?

Posted @ Thursday, June 27, 2013 1:31 PM by mike [email protected]

Hi Nate,
I naprawdę doceniam twój podział info. tutaj! To pomaga ogromnie. Mam ściankę kolankową na poddaszu i przygotowuję się do założenia nowego dachu, z nadzieją na bardziej efektywny system wentylacyjny. Obecnie mamy mało lub nie mamy podbitki. Czy to będzie działać z kombinacji „The Edge” odpowietrznik krawędzi
http://www.airvent.com/professional/products/intake-theedge.shtml
instalowane zrobić pracę podbitka zrobi & następnie mieć wentylator kalenicy zainstalowany na dachu? Jestem trochę niezdecydowany co do tego, jak odpowietrznik krawędziowy się trzyma. Jakieś doświadczenia?
Thanks,
Alesia

Posted @ Friday, July 12, 2013 9:08 AM by Alesia [email protected]

Mike – tak, to będzie działać, to zajmie dużo zszywek, aby utrzymać go w górę. Spróbuj układać listwy poziomo, a nie pionowo, zauważyliśmy, że działa to całkiem dobrze.
Alesia – nie używałam jeszcze tego typu podsufitki, ale tak, powinna działać całkiem dobrze. Moją jedyną obawą jest to, że nieuniknione tamy lodowe dostaniesz, nawet jeśli dobrze izolowane i uszczelnione powietrzem, może przeciekać wody w trochę. Spróbuj dostać je poniżej rynny kilka cali, więc rynny pełne lodu nie wylewają się bezpośrednio do nich.

Posted @ Friday, July 12, 2013 9:27 PM by Nate Adams [email protected]

Nate świetne pomysły…mam 1950 cape cod kompletne z gorącymi sypialniami i zaporami lodowymi w zimie. prawie nic w ścianach kolankowych teraz. 2×4 krokwie…jakieś dobre pomysły jak uzyskać więcej izolacji tam? 1800 sf i zwykle 350 miesięcznie do ogrzewania w zimie (północna Minnesota). Gorąca woda rejestry ciepła w ścianie kolankowej nie uszczelnione w ogóle.może to być część tego? Zdecydowanie będzie uszczelnić przecieki powietrza i iść z pionowym 30 z okładem domu … aluminium prawdopodobnie

Posted @ Friday, July 12, 2013 9:42 PM przez Nick [email protected]

Nick – 2×4 jest naprawdę trudne. Utrzyma tylko R-15 z dmuchanego włókna szklanego, góra. Niektóre pianki mogą dać ci trochę więcej. Najlepszym rozwiązaniem jest umieszczenie płyty piankowej na pochyłej części sufitu i suchej zabudowy nad nim. Jest to ból w tyłku, ale jedyna przyzwoita opcja.
Upewnij się, że linie gorącej wody są bardzo dobrze zaizolowane. Tania owijka do rur z Lowe’s/Home Depot ze szwem zaklejonym taśmą, a następnie zakopana w dmuchanej izolacji powinna działać dobrze. Good luck!

Posted @ Friday, July 12, 2013 9:52 PM by Nate Adams [email protected]

Hi Nate,
I have been installing soffit vents in my 1.5 story cape. Różnica temperatur z piętra na piętro jest znacznie poprawiona! Sypialnie na piętrze wciąż mają gorące punkty i promieniowanie cieplne przechodzące przez ściany kolankowe i sklepienia. Na ściankach kolankowych znajduje się R-13, a na sklepieniach – podwójna. Can I still use Solar guard to stop more heat from radiating into the bedrooms?

Posted @ Monday, July 15, 2013 6:54 PM by Roberto [email protected]

Roberto – if the fiberglass has the fluffy side showing inside the attic, you want to cover it with something. Produkt taki jak Solar Guard lub nawet Tyvek będzie działał dobrze. Czy uszczelniłeś poniżej ścianek kolankowych? Gorące powietrze dostaje się pod podłogą w lecie, jak również. Good luck!

Posted @ Monday, July 15, 2013 7:03 PM by Nate Adams [email protected]

Dzięki za tak szybką odpowiedź! Podczas gdy ty odpowiadałeś, ja czytałem o wielkim zabytkowym domu w Akron. Świetna robota! Będę musiał przeciąć arkusze sklejki na podłodze przeciwko ściance kolankowej, aby sprawdzić. Wiem, że jest gęsty pakiet pod krawędzią arkusza w pobliżu okapu, ale może nie być na całej drodze pod i uszczelnione powietrzem z fireblock. 48 otworów wentylacyjnych podsufitki 4 x 16 zrobionych, więcej uszczelniania powietrza do zrobienia! Czy mogę również uruchomić Tyvek lub solarguard w górę sklepienia z przegrodami, jak opisano w innym artykule? Thanks!

Posted @ Monday, July 15, 2013 7:13 PM by Roberto [email protected]

Nate, odpowiedziałem wcześniej na tej stronie jakiś czas temu. Otworzyłem moje podsufitki w moich ścianach kolankowych wczesną wiosną tego roku. Zrobiło to ogromną różnicę z temperaturą na drugim piętrze mojego domu. nawet wczoraj z temperaturami w 90’s było wygodnie, nie idealnie, ale lepiej niż w zeszłym roku (co jest ogromną różnicą). Dzięki za pomoc!
Josh

Posted @ Thursday, July 18, 2013 7:29 AM by Josh [email protected]

Te informacje były dla mnie bezcenne. Dzięki wszystkim, którzy się do tego przyczynili.
Jesteśmy w trakcie dodawania drugiego piętra w stylu cape cod do naszego domu i jestem trochę zdezorientowany co do materiałów zalecanych tutaj do uszczelniania przestrzeni między belkami stropowymi z przestrzeni strychu. To brzmi jedna opcja jest 1) płyta pianki uszczelnione pianką natryskową. Czy to wymaga blokady przeciwpożarowej? Jeśli uszczelnienie nie jest doskonały można pułapkę kondensacji między piętrami? Druga opcja jest 2) vinyl-backed batts uszczelnione pianką natryskową. Więc jest winyl oddychający? Czy istnieją inne opcje dla tego?
A także, wszystko jest otwarte i dostępne teraz. Mam wrażenie, że chcę po prostu zaszaleć z pianką natryskową na ścianach kolankowych i chciałbym uzyskać wgląd w to, które obszary ściany kolankowej należy stale uszczelniać. Mam nadzieję, że to ma sens.
Dzięki z góry za wszelką pomoc, którą możesz zapewnić!

Posted @ Thursday, July 18, 2013 11:48 AM by Nick T [email protected]

Josh – dzięki bardzo za poinformowanie mnie! Zawsze dobrze jest wiedzieć, że robisz różnicę!
Nick – Albo płyta piankowa lub winylowe włókno szklane będzie działać. Płyta piankowa jest o wiele trudniejsza do przycięcia na wymiar, włókno szklane jest dość wyrozumiałe, więc dlatego go używamy. Zdecydowanie chcesz, aby uszczelnić krawędzie z pianki, choć, to jest główny punkt uszczelnienia powietrza. Przy dobrym uszczelnieniu powietrznym, kondensacja nie będzie tak dużym problemem.
Obszar poniżej ścianek kolankowych w legarach podłogowych jest krytycznym węzłem, upewnij się, że sprawdzisz diagramy. Często występuje również wyciek poniżej dolnej płyty lub dna ściany, upewnij się, aby uszczelnić to miejsce, jak również.
Powodzenia!
Powodzenia!

Posted @ Thursday, July 18, 2013 12:42 PM by Nate Adams [email protected]

Widzę, będę szukał izolacji z oparciem winylu…czy znajdę ją w dużych centrach domowych? Możemy mieć tylko wentylację podsufitki na połowie przodu domu, ponieważ mamy ganek, który wychodzi na drugą połowę. Ganek ma spory wywietrznik szczytowy, ale wątpię, aby działał on tak dobrze jak wywietrznik podsufitki. Na podstawie schematów wygląda na to, że powinienem rozważyć wentylację szczytową na bocznych ścianach szczytowych, aby stworzyć wentylację poprzeczną w obszarze za ścianką kolankową. Jeśli to zrobię, czy wszystkie te różne metody wentylacji będą działać razem czy przeciwstawnie? Jakieś inne pomysły na wentylację obszaru za ścianką kolankową, gdzie ganek wyklucza zastosowanie wentylacji kalenicowej?
Jeszcze raz dziękuję!

Posted @ Thursday, July 18, 2013 4:11 PM by NickT [email protected]

Nick – Najlepiej trzymać się jednej drogi lub drugiej dla wentylacji, z mojego zrozumienia. Poszukaj Joe Lstiburka i wentylacji poddasza, założę się, że napisał coś na ten temat.
Vinyl faced fiberglass is tough to find at big boxes, you might want to buy some reflective insulation or housewrap. Wsyp włókno szklane pod podłogę, aby dać ci podkład, połóż kawałek szczelnego materiału przeciwko niemu i uszczelnij krawędzie pianką.
Bariery antyradiacyjne na dachu nie zrobią ci tony dobrego, jeśli dobrze wykonasz swoją pracę na poddaszu ścianki kolankowej. To może mieć sens w ciepłym klimacie, ale nie w Cleveland, gdzie jestem. Cokolwiek robisz, nie kładź izolacji bezpośrednio na dachu, możesz spowodować punkt kondensacji i zgnić pokład dachu. Good luck!

Posted @ Thursday, July 18, 2013 10:07 PM by Nate Adams [email protected]

Lokalny wykonawca dał mi dwie opcje dla mojej sytuacji. 1,75 cala pianki pod nowy dach (który prawdopodobnie trzeba wkrótce anywaym jego 20 lat) izolować ENTIRE pokład dachu i ściany końcowe-OR pianki wewnątrz i przerobić wszystkie sheetrock, uszczelnić za kneeewalls i zrobić rodzaj rzeczy, które sugerujesz. Który z nich jest najlepszym rozwiązaniem? Brak cen jeszcze, mówi, że są one porównywalne cena mądry, zgaduję 5-6k. On twierdzi, że oba byłyby dobre i wyciąć mój rachunek za ciepło w połowie. Pomysły? Jak duża byłaby różnica JUST robiąc uszczelnienie/izolację ściany kolankowej z tyłu? Próbując uzasadnić 6 rachunków…nowy dach lub „super ładne wykończone piętro” to moje wybory jak na razie…PS Szukałem profesjonalistów RESNET, HERS raters…nie ma takich ludzi w promieniu 200 mil ode mnie w moim stanie…NIKT nie robi audytów energetycznych…nie moja firma energetyczna, nikt! Myślę, że powinienem wrócić do szkoły i wypełnić tę niszę, jeśli się czegoś nauczę!

Posted @ Friday, July 19, 2013 8:38 PM by Nick [email protected]

Get the HVAC Guide

It’s free! Spraw, aby zakup nowego pieca, klimatyzatora lub pompy ciepła był mniej stresujący.

.