Edward Tufte’s One-Day Course: A Brief Review from a Law Librarian

Săptămâna trecută, pe 27 ianuarie, am participat la cursul lui Edward Tufte, Presenting Data and Information: A One-Day Course, în Austin, Texas. Atelierul se afla de mult timp în atenția mea, după ce mi-a fost recomandat de alți câțiva colegi bibliotecari de drept. Site-ul atelierului se actualizează, de obicei, cu noi locații și date de curs la fiecare câteva luni, așa că atunci când am văzut o opțiune viitoare la o distanță de conducere, am profitat de ocazie.

Pe scurt, atelierul are un accent puternic pe îmbunătățirea jocului dvs. de vizualizare a datelor. Puteți citi mai multe despre atelier aici. În calitate de manager al depozitului digital al școlii noastre de drept, am pus ochii pe tot felul de bursă: lucrări ale studenților, lucrări ale facultăților și lucrări încă din 1930. De asemenea, primesc actualizări de la facultatea noastră cu privire la realizările lor recente (totul, de la interviuri la proiecte invitate, muncă în comunitate și multe altele). De-a lungul anilor, am observat o schimbare în bursa juridică: a devenit mai interdisciplinară și, prin urmare, a inclus mai multe date științifice sau statistice. Am observat, de asemenea, o creștere a solicitărilor facultăților pentru statisticieni sau sprijin pentru date din campusul principal și o dorință crescută pentru vizualizări de date care sunt mai de lux decât un grafic inteligent Microsoft Word. Astfel, am optat să petrec o după-amiază cu Edward Tufte (și alți aproximativ 300 de participanți).

Recunosc, cursul și materialul erau peste capul meu. În calitate de participant, am primit câte un exemplar din fiecare dintre cele patru cărți ale sale, care sunt pline de exemple și imagini grafice. Prezentarea propriu-zisă a lui Tufte a detaliat, de asemenea, un exemplu frumos după altul. Dar mi-a luat un minut pentru a înțelege cu adevărat multe dintre exemple și pentru a înțelege povestea pe care fiecare imagine intenționa să o spună. Și acesta a fost exact scopul (sau unul dintre ele). Acestea fiind spuse, iată mai jos câteva dintre principalele mele concluzii de la curs:

1. Datele și vizualizările respective nu trebuie să fie simplificate. Incapacitatea unui cititor de a procesa datele nu este produsul unei cantități prea mari de date, ci al unui design prost. Pe scurt, un design bun poate permite ca o singură vizualizare să transmită 3+ puncte de date. Deși acest tip de vizual poate dura ceva mai mult timp pentru a fi digerat, cititorul pleacă cu o înțelegere mai profundă de la o singură vizualizare. Gândiți-vă la un raport tipic pe care l-ați putea citi și care are poate trei diagrame sau grafice diferite, care arată, de exemplu, ratele criminalității în funcție de vârstă, sex și, respectiv, educație. Cititorul trebuie apoi să asimileze trei elemente vizuale diferite și să tragă singur concluzii cu privire la modul în care punctele de date sunt legate între ele. Un vizual bine conceput va reprezenta grafic fiecare punct de date într-un produs singular. De exemplu, harta de mai jos transmite tipul de cale ferată, proximitatea aeroportului, dimensiunea sistemului de transport în comun și multe altele, oferind în același timp o analiză comparativă între sistemele orașelor pe o hartă invizibilă, totul într-un singur vizual.

Screen Shot 2020-02-04 at 12.25.04 PM.png

Metrourile nord-americane
Bill Rankin, 2005, 2006

1. Cu prezentări mai inteligente, întâlnirile sunt mai eficiente și mai scurte. Pentru mine, acest lucru este destul de autoexplicativ. Cu prezentări mai eficiente, reuniunile pot avea mai puține întrebări fundamentale și/sau întrebări mai sofisticate; puteți spune mai multe în mai puțin timp; și există o probabilitate mai mare ca participanții să memoreze elementele de reținut (este mai ușor să ții minte un singur diapozitiv de prezentare față de două diapozitive, sau mai multe). Știu că voi lucra pentru a spune mai mult cu mai puțin timp!
  2. În final, începeți fiecare întâlnire cu o sală de studiu. Acest sfat este mai puțin despre vizualizarea datelor și mai mult despre strategia de prezentare. Tufte a explicat că el începe fiecare ședință cu o narațiune pe care, de fapt, a pus-o în practică în cadrul atelierului. Pe scurt, un takeaway fizic, tipărit – o notă, un articol sau o altă narațiune – asigură o mai bună înțelegere din partea participanților și permite ca prezentarea sau discuția să înceapă mai eficient. Tufte sugerează 4-5 minute pe pagină ca bază pentru determinarea duratei sălii de studiu. Și să fim sinceri, studenții împing adesea lecturile atribuite pentru un curs de cercetare juridică în partea de jos a listei de priorități. Recunoscând acest lucru, am început cursul de săptămâna trecută cu o sală de studiu. Am atribuit un ghid de trei pagini despre procesul legislativ din Texas și apoi am discutat lectura (mai degrabă un Q&A). După întrebări, am trecut cu ușurință la sfaturi pentru cercetarea istoriei legislative. De fapt, mi-a plăcut destul de mult acest experiment și voi încerca să îl implementez în clasa mea mai des. Dacă îl încercați, vă recomand să fiți clari cu elevii cu privire la timpul acordat, astfel încât aceștia să își ia într-adevăr timp să citească în loc să răsfoiască. Am observat că fiecare dintre elevii mei a părut să onoreze cele 5 minute pe pagină sugerate.

În general, mi-a plăcut foarte mult cursul lui Edward Tufte. Va mai trece mult timp până când voi crea capodopere de date, dar abia aștept să devin creativ în acest domeniu. A participat vreun bibliotecar de drept la acest curs? Ce părere v-ați făcut? Sunt, de asemenea, curios dacă și alți bibliotecari de drept și-ar putea extinde setul de competențe în acest domeniu – anunțați-mă!